¡PLATAFORMA TANCADA!
A partir d'avui, 27 de juny i fins el 20 de juliol estarà oberta la plataforma de
venda de llibres i quota de l'AMPA.
El pagament és únicament mitjançant targeta de crèdit o dèbit. En cas que no es disposi de targeta contacteu amb l'AMPA al correu electrònic.
A la mateixa plataforma
trobareu una demostració del procediment de compra. A diferencia d'altres anys, en la mateixa comanda podreu comprar diferents cursos a la vegada. En cas que ho feu en dos cops s'haurà de posar el mateix NIF a les dades de compra per tal que
no us cobrin la quota de l'AMPA dues vegades.
Tenen dret a la bonificació del 50% del cost dels llibres per part de l'Ajuntament tots els alumnes empadronats a Abrera (a data 01.01.2022). En cas de dubte poseu-vos en contacte amb l'AMPA o l'Ajuntament.
P3 i P4 podeu pagar la quota de l'AMPA seleccionant qualsevol curs, donant-li només a la quota i posant-nos al costat dels cognoms el curs que farà al 2022-2023. També podeu fer una transferència al compte de l'AMPA tal i com
s'indica a la secció de Socis.
Durant la primera setmana de classe es portaran a les aules.
Enllaç compra llibres empadronats:
https://escoles.dispe.cat/escolajosefinaibanezempadronats
Enllaç compra llibres NO empadronats:
https://escoles.dispe.cat/escolajosefinaibanez
XANDALLS:
Per a la reserva del xandall haureu d'omplir el formulari https://forms.gle/EU6pZdpnmFbjEDgx5
Es pagaran el dia de la recollida (es donarà difusió a través
de delegades, xarxes socials i web)
QUOTA SOCIS/ES
Per al pagament de la quota de soci/a aneu a la pestanya de Socis/es d'aquesta web!
Per qualsevol incidència, contacteu amb l'AMPA a través del
correu electrònic.